Stian Simenstad gleder seg!

På tirsdag får vi et gjensyn med vår egen Stian Simenstad, da han gjester Gjøvik Stadion sammen med sine nye lagkamerater på Elverum Fotball. Les hva den ferske OBOS-ligaspilleren sier om den første tiden i Elverum her.

2017-02-18
frankandas

FK Gjøvik-Lyn vs Elverum Fotball
Tirsdag 21.2 Kl. 18.00
Inngang 50,- (det blir også salg av sesongkort for kun 650,-)

Vi møter også Nordre Land med avspark Kl. 20.00! (Gratis inngang)

Hvordan har den første tiden i din nye klubb fortonet seg Stian?

- Den første tiden i Elverum har vært spennende. Det har vært nye utfordringer, ikke bare på fotballbanen, jeg har for første gang flyttet ut av trygge Gjøvik. Det har vært krevende, men veldig gøy. Jeg føler jeg lærer noe hele tiden, forteller Stian.

Hva er den største forskjellen på fotballen i FK Gjøvik-Lyn, og Elverum Fotball som nå ligger to nivåer over oss?

- Den største forskjellen fra Gjøvik har vært tempoet og intensiteten. Alt har gått i hundre så å si hele tiden. Det var et lite sjokk i starten, men jeg har begynt å venne meg til det nå. Jeg synes det er bra, sier vår tidligere kaptein på A-laget.

Hva husker du best fra din tid hos oss på Gjøvik?

- Min tid på Gjøvik var selvfølgelig veldig bra. Jeg har vært på Gjøvik i mange år, og det var naturlig for meg å prøve noe nytt nå. Det er ikke mange som får muligheten til å spille i OBOS. Så når den muligheten åpnet seg for meg måtte jeg ta den. Jeg er 25 år nå, og gleder meg til å få prøve meg på et nytt nivå.

Hva tenker du om FK Gjøvik-Lyn i 2017?

- Ønsker selvfølgelig Gjøvik alt godt videre og kommer til å følge godt med på sesongen som kommer. Det blir også spiennende å følge de unge spillerne som kommer til å få prøve seg denne sesongen, sier den sympatiske Gjøvik-gutten Stian Simenstad.

PS!
Elverum Fotball møtte Raufoss i treningskamp, og vant fortjent 0-2 på Raufoss lørdag 18.2.