Smakfullt storkjøkken klar som viktig medspiller

Vi er stolte av å kunne presentere en av de lokale bedriftene som virkelig jobber hardt og lykkes godt! Les mer om det gode sammarbeidet her.

2017-02-22
frankandas

Smakfullt storkjøkken AS og Smakfullt fisk og delikatesser AS er klare for å støtte FK Gjøvik-Lyn med et betydelig beløp!

3-års avtale signert mellom Smakfullt og FK Gjøvik-Lyn!

- Det er fantastisk at gode lokale bedrifter ønsker å støtte oss både med penger og kompetanseoverføring. Avtalen med Smakfullt gir klubben en viktig partner i hele 3 år fremover, og dette er med på å gjøre det mulig for oss å legge planer for flere år fremmover, sier daglig leder i FK Gjøvik-Lyn Frank Andås.

I 2017 vil folk kunne se logoen til Smakfullt på følgende steder:
- Stor logo på ryggen av reisetrøyen til vår A-lag!
- Skilt på Gjøvik stadion under våre A-kamper!
- Logo på hjemmesiden - www.fkgjoviklyn.no
Aktuelle saker på våre Facebooksider

Besøk hjemmesidene til Smakfullt AS her: http://www.smakfullt.as/

Vi oppfordrer alle medlemmer og supportere til å stikke innom Smakfullt fisk og delikatesser AS for å kjøpe seg en skikkelig god fiskemiddag!