Takk til Kai Egil Simenstad!

FK Gjøvik-Lyn retter en stor takk til engasjementet og ikke minst kronefullingen igangsatt av Kai Egil Simenstad.

2017-07-30

FK Gjøvik-Lyn har aldri forsøkt å skjule at de har gjort noe galt rundt den tidligere publiserte Josimarsaken. Klubben ønsker imidlertid å komme videre og har i den anledning fått meget god drahjelp av Kai Egil Simenstad, en ekte gjøvikpatriot med sterke meninger, men ikke minst handlingskraft.  Kai Egil, lidenskapelig opptatt av idrett, kultur og det meste som skjer i Gjøvik har satt i gang kronerulling for å hjelpe klubben og med det også et håp om å skape et positivt engasjement. «Jeg ønsker kun det beste for fotballen i byen, håper vi kan legge gamle saker bak oss og gi det nye styret arbeidsro til å jobbe med det de ønsker – utvikle unge og gode fotballspillere til beste for oss all» sier Kai Egil som oppfordrer alle som bryr seg til å bidra på spleis.no.