Velkommen til Ole Thomas Skogli

Ole Thomas Skogli melder overgang fra Raufoss Fotball og velger FK Gjøvik-Lyn for sin videre fotballkarriere

2018-01-19

Vi ønsker Ole Thomas Skogli (21) velkommen til FK Gjøvik-Lyn. Ole Thomas startet sin fotballkarriere i Vind IL med unntak av et år i HamKam i gutteklasse. Derfra bar det tilbake til Vind og seniorfotball bla sammen med sin far hvoretter han ble hentet til Gjøvik Fotballforening som da spilte i 2 divisjon. Etter et år i SK Gjøvik-Lyn meldte Ole Thomas overgang til Raufoss hvor han har spilt de siste 4 sesongen og bla oppnådd flere kamper i Obos-ligaen samt toppscorertittel for klubbens 3 divisjonslag.

FK Gjøvik-Lyn er glad for at Ole Thomas nå velger å fortsette sin fotballkarriere hos oss og vi er ganske sikre på at han blir en viktig brikke for oss kommende sesong.