Klubbdugnad på Raufoss

A-laget startet klubbdugnad med fjerning av snø fra tak i Raufoss Industripark – gode inntekter til fellesskapet!

2018-02-19

For det første takk til Jens Chr Skallerud, Rune Tomter og Øivind Enger fra yngres avdeling som sammen med klubbens A-lag og trenere startet uken med klubbdugnad i Raufoss Industripark. Et profesjonelt opplegg møtte oss da vi ankom "Fabrikken", innskriving i vakta, gjennomgang av sikkerhetstiltak, utlevering av snøutstyr og anvist tak hvor det var nok snø å ta fatt i. Etter noen timers godt arbeid inkludert kaffepauser tilbake til vakta og «utsjekking» og første skift var gjort for klubben.

Takk til Raufoss Industripark som har gitt oss denne muligheten hvor vi i fellesskap kan skaffe gode «kroner» til klubben og ikke minst bevise at vi kan jobbe for hverandre til felles beste for oss alle i FK Gjøvik-Lyn. Vi alle som hadde en fin kveld på Raufoss ønsker dere andre lykke til da vi  i skrivende stund er kjent med at andre fra lag i yngres har meldt seg, men vi trenger flere så herved anmoder vi om hjelp!