Klubbdommerkurs.

Velkommen til klubbdommerkurs tirsdag 17.04.18 kl 1800 på Gjøvik stadion for dere som skal dømme i barnefotballen - sesongens viktigste kurs hvor vi alle må ta ansvar!

2018-04-09

Fotballsesongen med oppstart av kamper nærmer seg og klubben skal arrangere masse kamper i barnefotballen hvor det dessverre ikke settes opp dommere. Dette gjelder kamper i 5-er, 7-er og noen kamper i 9-er klassene hvor vi er helt avhengige av at våre egne spillere dømmer disse kampene. Følgelig er det meget viktig at vi alle motiverer og sørger for at våre spillere kommer på kubbdommerkurset – lagleder / trener ta det på ditt lag slik at vi får tilstrekkelig med dommere. Husk av vi får ikke spilt kamper uten dommere!

Fotballkretsen anbefaler at du minimum har fylt 13 år for å bistå med dommeroppgaven, men er det noen yngre som virkelig har lyst til å prøve seg (vi skal også spille 3-er fotball) er dere hjertelig velkomne.

Etter gjennomført kurs vil klubben ferdigstille kamp-/dommeroppsettet slik at vi sammen får gjennomført kampsesongen slik vi ønsker.

For påmelding; send navn og alder på deltaker til post@fkgjoviklyn.no / men du blir selvsagt også registrert ved fremmøte.