Toten Treningssenter fornyer.

Toten Treningssenter – treningssenteret for den glade mosjonist- og selvsagt for alle andre -  fornyer og utvider sin avtale med FK Gjøvik-Lyn.

2018-05-07

FK Gjøvik-Lyn takker Toten Treningssenter som har fornyet og inngått en større treningsavtale med klubben. Treningssenteret med avdelinger på Lena, Raufoss, Dokka, Valdres, Hadeland, Harestua, Hov og Hønefoss har et tilbud til alle som ønsker å trene og tilbyr bla treningsveiledning, personlig trener, gruppetimer, sykkel, kostveiledning, barnepass. Toten Treningssenter skreddersyr et treningsopplegg for deg hvor du tar del i et sosialt og hyggelig miljø. Her på Gjøvik finner du treningssenteret øverst i Storgata og åpningstider «nesten hele døgnet» så det er ingen unnskyldning for ikke å starte på Toten Treningssenter, enten her på Gjøvik, eller ved en av senterets andre avdelinger.

Klubbens a-lag har siden tidlig viner benyttet senteret til flere fellestreninger og ikke minst egentrening. Senteret var fantastisk å ha da kulden noen ganger i vinter gjorde det triveligere å være inne og våre gutter har allerede funnet seg godt til rette sammen med masse andre medlemmer hos Toten Treningssenter. Vårt råd – stikke innom Toten Treningssenter – du vil ikke angre på det!

Les mer om Toten Treningssenter her: http://totentreningssenter.no/city/gjovik