Alfa Installasjon – 25 år på Gjøvik – fortsetter samarbeidet!

Alfa Installasjon – den lokale elektrikeren på «Bjørgehjørnet» spiller fortsatt på lag med FK Gjøvik-Lyn!

2018-05-25

På «Bjørgehjørnet», krysset Marcus Thranes gate og Wergelands gate, finner vi Alfa Installasjon som har inngått ny samarbeidsavtale med FK Gjøvik-Lyn. Firmaet ble etablert i 1975 under navnet Lundby Elektriske med Hans Øistein Lundby, mangeårig tillitsvalgt og sterkt engasjert i Gjøvik-Lyn bla som klubbens leder, som en av grunnleggerne. Firmaet ledes i dag av Jon Myrvang som allerede i 1990 hadde sin første arbeidsdag hos den lokale elektrikeren på «Bjørgehjørnet». Lundby Elektriske ble i 1993 omorganisert til et AS og vi gratulerer firmaet med 25 års jubileum som AS. Ytterligere en begivenhet for det tradisjonsrike firmaet fant sted i 2010 da firmaet endret navn til dagens Alfa Installasjon.

Firmaet har i alle år hatt en stigende omsetning, nådde i fjor 22 millioner, men har fortsatt planer om å vokse og satse bredt i et marked med masse muligheter. Alfa Installasjon har i dag 18 ansatte, men er innforstått med at fortsatt vekst er helt avhengig av dyktige elektrofagfolk og i den anledning har de et tett samarbeid både med Opplæringskontoret på Gjøvik og Videregående skoler. Inntak av lærlinger er også en selvfølge i firmaet som i dag har 2 lærlinger som fra høsten av skal økes med ytterligere to stykker.

FK Gjøvik-Lyn takker for fortsatt tillit, ønsker lykke til med de første 25 år (med tillegg av de fra 1975) og anbefaler våre medlemmer til å «stikke innom» på «Bjørgehjørnet» ved behov for elektrotjenester!

Les mer om Alfa Installasjon på: http://www.alfainstallasjon.no/