En flott helg.

En flott fotballhelg er avsluttet – viktige poeng våre seniorlag – debutanter og masse unge lovende spillere i aksjon.

2018-06-04

Vi kan se tilbake på en flott fotballhelg med seier både for vårt 3 - / og vårt 4 divisjonslag. I Norsk Tippingligaen ble det en velfortjent 3-0 seier mot Verdal som medførte «klatring» på tabellen i en gruppe som kan se ut til å bli jevn hvor alle kan «slå alle». Meget positivt med to unge debutanter, Tord Sagstuen Andersen og Mehdi Rasholi, som begge har grunn til å være fornøyde med sin innsats for klubben lørdag.

Når så våre 4-divisjonsgutter tok sin andre seier på rad da Søndre Land ble slått 3-1 blir alt så mye «lysere» for klubben. 4 divisjonsoppgjøret ble spilt rett etter kampslutt i 3 divisjonsoppgjøret og flere spillere bidro i begge kamper og gjorde lørdagen til en god dag for klubben. Vi skal også nevne alle juniorspillere som de siste kampene har vært meget delaktige i en fin «flyt» får vårt 4-divisjonslag.

For øvrig spilte vårt G-16 interkretskamp mot Lørenskog rett før 3-divisjonskampen, en kamp hvor Lørenskog viste seg som det beste laget. Verdt å merke seg her er at to av klubbens mange lovende gutter spilte seniorfotball denne lørdagen; Håvard Lomsdalen Aasgjord har allerede flere kamper bak seg for vårt a-lag og i dag debuterte ytterligere en fra guttegruppen; Tord Sagstuen Andersen. Alltid gledelig for klubben med en god ettervekst av unge spillere som tar steget opp i seniorfotballen og som viser og gir andre ambisiøse spillere mulighet. Takk til dere guttespillere som også over en periode har bidratt på vårt G-19 lag i tillegg til i seniorfotballen.

Til slutt, vårt G-19 i juniorelite har etter en litt «trøblete» start på sesongen, vunnet en og spilt en uavgjort på de to siste. Klubbens mål for vårsesongen er å fortsatt være blant de beste som også til høsten spiller i elitefotball. Hjertelig takk til dere alle juniorer som den siste tiden har bidratt til gode resultater både på G-19 og i seniorfotballen.

Kort oppsummert; helgen avsluttet en sportslig god periode som nå må søkes forlenget til beste for klubben og alle våre spillere. Takk også til dere alle som spesielt lørdag bidro med arrangementet som igjen medførte at de som var på Plassen lørdag fikk en god opplevelse.

L1130791.JPG