Informasjon om billotteriet!

Billotteriet i gang - Sulland Hunndalen har dekorert en Toyota CHR Hybrid som stilles til klubbens disposisjon i salgsperioden - lykke til med klubbens største dugnad!

2018-11-15

INFORMASJON OM BILLOTTERI I FK GJØVIK-LYN

Lotteriet er i gang, og det rapporteres fra de som har kommet i gang med salget at det ikke er så vanskelig å selge. Det er gode nyheter!

Lørdag 24. november skal lotteribilen stilles ut på CC Gjøvik, og da skal både styret, Lynvingen og A-laget til pers som loddselgere J

HER FØLGER VIKTIG INFO:

Det er foreldrekontaktene på de respektive lag som er ansvarlige for å fylle inn loddnummer, navn, telefonnummer osv. på de utdelte arkene.

De som heller vil gjøre dette digitalt kan lage et enkelt skjema i Excel.

Så fort loddblokkene er utsolgt er det fint om de leveres til foreldrekontakt – som samler opp og leverer til klubben.

ANTALL: 1 loddblokk pr. husstand

SISTE FRIST: 30. mai. Lodd kan altså selges til og med denne datoen.

TREKNING: 31. mai av Lotteritilsynet.

FAKTURA: Sendes personlig via Superinvite med forfall 15. desember. Sendes ut i slutten av november.

VIPPS: Det går fint an å bruke personlig VIPPS i forbindelse med loddsalg! Bruk f. eksempel en av de foresattes nummer.

KONTAKTPERSON: Bjørn Gustavsen (mail: big5bjorn@gmail.com)