Vask bilen og støtt klubben!

Circle K Mjøsstranda fortsetter sitt samarbeid med klubben - salg av vaskekort er igang!

2019-03-20

Takket være en fortsettelse av samarbeidet med Circle K Mjøsstranda kan du nå igjen vaske bilen din og samtidig støtte klubben.
Nye vaskekort ble i dag levert av Karin Emilie Aksnes, daglig leder på stasjonen på Mjøsstranda, og salgs-arbeidet er i gang. Verdikortet kjøper du av klubben for
kr 200,- hvorav kr 100,- går direkte til klubben og du får en poleringsvask til verdi av kr 299,- på Circle K Mjøsstranda.ved innlevering av kortet.

Vi håper du ser at dette er en enkel og meget god måte å støtte klubben på samtidig som du selv «tjener» på avtalen.

Bildet viser Karin Eline Aksens sammen med Chris Coates som gjør seg klar for «vaskemaskinen».