Kronekampen 2019: Masse moro på Gjøvik Stadion

495 tilskuere, mange bidragsytere, en haug med Lyn-unger, gratis pølser og en rekke premier. Kronekampen ble en suksess!

2019-09-08
Øyvind Enger

Før kampen ble alle lag i yngres avdeling presentert. (Se bilder nederst i saken)

I pausen spilte klubbens 6-åringer 3v3-kamp.

Klubbens generalsponsor, Sparebank 1 Østlandet, spanderte pølser på alle tilskuerene.

Både bedrifter og privatpersoner bidro med et kronebeløp per tilskuer

Gavekort
Det møtte opp 495 tilskuere og alle fikk et gratis lodd. Gjøviks restauranter har virkelig støttet opp om Kronekampen og hele 11 gavekort ble loddet ut i tur og orden:

• Den Gamle Nabo
  • Fauno
  • Salt og Pepper
  • Kaffka
  • 37 Eatery
  • Egon x2
  • Smaus
  • Peppes Pizza
  • Saray
  • Fahlstrøm

Fruktkurv
I tillegg hadde vi en konkurranse på facebook der en tippet på hvor mange tilskuere det ville bli. Tilskuertallet endte på 495 og den som kom nærmest var Bent Sydbøge som gjettet på 506 stk. Han får en fruktkurv fra Rema 1000 Stadion.

FK Gjøvik-Lyn gratulerer alle vinnerene, takker for oppmøtet til alle som kom på Stadion i dag og ikke minst alle bidragsytere!

PS. Det skal nevnes at Ragnar Enger også tippet 506 tilskuere, men Bent la inn sitt tips først og stikker dermed av med premien.

Tusen takk til Jonny Isaksen for flotte bilder!