Klubben tar selvsagt korona på dypeste alvor!

Klubben beklager utspill om at det er galskap at A-laget ikke kan trene på stadion! Klubben tar selvsagt korona på dypeste alvor og følger fullt ut de helsemessige retningslinjer som gis!

2020-03-22

Klubbens leder Geir Langedrag ønsker å presisere at både han og klubben forøvrig har enorm respekt for og stiller seg selvsagt bak alle tiltak som blir gjort rundt koronasmitte. Fotballen blir ubetydelig i denne sammenheng.

Før helgen kontaktet OA klubbens leder Geir Langedrag for å høre klubbens kommentarer til NFF sine nye retningslinjer om bla trening i disse tider og han beklager måten saken ble fremstilt på. Ordet galskap og urettferdighet er koblet opp mot at det 3.divisjon bør ha samme mulighet eller at det blir et totalforbud for alle lag. Leser man hele artikkelen ser man at klubben selvsagt fullt ut følger de helsemessige retningslinjer som gis rundt koronasmitte.

Les hele Geirs kommentar her: