Sparebank1 med årets gave til barn og unge!

Sparebank1 har gitt SK Gjøvik-Lyn en ekstraordinære støtte på hele 200 000 kr som sikrer aktiviteten for alle våre barn og unge i tiden fremover. En stor takk til Sparebank1 Østlandet og banksjef Anstein Ludvigsen

2020-05-03
Øyvind Enger

Denne støtten er helt avgjørende for likviditeten vår i en vanskelig tid og de skal brukes til beste for hele klubben. Vi er stolt over å ha en slik generalsponsor i klubben som stiller opp når det virkelig trengs, sier styreleder Geir Langedrag. – Vi håper at vi også kan gjøre Sparebank1 stolte over å være samarbeidspartner med oss, sier han videre.

Klubben har betydelige tap i inntekter i denne situasjonen og samtidig er det store forventninger til oss når over 500 fotballspillere i alle aldre nå skal få komme i gang med sine favorittaktiviteter igjen. Det er i slike tider det er godt å ha solide samarbeidspartnere. Overraskelsen, og ikke minst gleden var stor når banksjef Anstein Ludvigsen ringte og forklarte at banken hadde bestemt seg for å gi oss en ekstraordinær gave for å hjelpe oss i gang etter Korona. Banken har vist stor omtanke og nysgjerrighet rundt driften av klubben og måten de har hjulpet oss nå er helt utrolig, sier Geir Langedrag.

Fra før har vi jo en samarbeidsavtale som sikrer oss et sponsorbeløp, og nå har vi altså fått en gave i tillegg. Nok en gang en stor takk til SpareBank 1 Østlandet og banksjef Anstein Ludvigsen!