Gratulerer til VIND og GOBB Arena!

SK Gjøvik-Lyn gratulerer med ny storstue – et fantastisk tilbud med enorme muligheter for mange!

2020-11-10

Vind IL sin fantastiske Multisport Hall – GOBB Arena - ble offisielt åpnet forrige uke og klubbens nye storstue er et imponerende skue gjennomført av det dyktige idrettslaget. All ære og ros til hele Vind-miljøet som har gjennomført et prosjekt som vil bli til glede for hele Gjøvik og distriktet.

GOBB Arena er en topp moderne multisporthall som inneholder en fotballhall (9-er) tilpasset friidrett, en håndballhall også forberedt for andre idretter som bla innebandy, basket, et stort treningsrom, treningssal for bla dans/ballett, flotte store garderober, kontorlokaler, møterom, kjøkken, kiosk og tilstrekkelig med lagerplass. Hallen har alle de fasiliteter brukerne kan tenke seg og mulighetene er enorme for utrolig mange! Takk til VIND!