Elitegym med i 2017

FK Gjøvik-Lyn forlenger med Elitegym.

Her vil det også bli mulig for alle klubbens medlemmer og deres familie å inngå en god treningsavtale.

2016-11-28
frankandas

FK Gjøvik-Lyn og Elitegym med avtale også for 2017.

- Vi oppfordrer alle medlemmer til å ta kontakt med Elitegym for en god treningsavtale!

Gjøvik Elitegym ligger i Thomasdalen og har som mål å være distriktets beste på funksjonell og idrettsspesifikk trening. Både utstyret, lokalet og kompetansen vår er tilpasset for at du skal nå dine mål, enten du vil bli en bedre fotballspillere, bli sterkere eller gå ned i vekt.

Simen Åslund har meget god erfaring når det gjelder trening!

Simen er utdannet idrettsfysiolog og eier og driver Gjøvik Elitegym. I tillegg foreleser han for Akademiet for Personlige trenere og jobber som idrettscoach for Webcoaching.no. Simen har spesialisert seg på trening av idrettsutøvere og har skrevet artikler for flere norske og internasjonale treningsnettsider og blader.

Tlf Elitegym: 94821803
www.elitegym.no