Fotball – mandag på Plassen.

Rosenborg og Storhamar på Plassen mandag – velkommen til årets første hjemmekamper i Norsk Tipping-ligaen og serieåpning 4 divisjon.

2018-04-21

Mandag blir en skikkelig fotballdag på Plassen, da er det nemlig klart for andre serierunde og årets første hjemmekamp i Norsk Tipping-ligaen i tillegg til serieåpning i 4 divisjon. Tidlig ettermiddag med kampstart kl 1700 er det avspark mot Rosenborg 2 i 3 divisjon, mens Storhamar Fotball er våre gjester til serieåpning 4 divisjon med kampstart kl 1900.

Lynguttene fikk en god start på seriespillet da sikret seg alle poengene i en solid gjennomførte   bortekamp mot Ottestad forrige helg. Nå venter RBK 2 som også viste gode takter i første runde da de slo Brumunddal 3-0 på hjemmebane og hvor vi selvsagt har notert oss at samme spiller gjorde alle målene. Det er alltid litt spenning rundt andre lagenes mannskap, men en ting er sikkert – trønderne har masse gode fotballspillere og et godt fotballag står på andre halvdel mandag ettermiddag.

Storhamar Fotball har de siste årene vært et stabilt og godt 4-divisjonslag med gode plasseringer på øvre del av tabellene og senest nr 4 i fjorårssesongen. Av lagets hjemmeside ser vi at laget har spilt to privatkamper innværende måned hvor det har blitt knepne tap mot hhv Trysil og Lillehammer Fotball og følgelig er vi ganske sikre på at vi møter et revansjelystent hamarlag.

FK Gjøvik-Lyn har gjennomført en god treningsuke med siste treningsøkt i dag tidlige og både spillere og trenere er godt forberedt og gleder seg enormt til å åpne hjemme.

Kunstgresset ligger der grønt og innbydende og selv om det er litt snø rundt banen er det gode forhold på Plassen.  Vi håper mange av dere fotballinteresserte blir med og ønskes velkommen til Fotball – mandag på Plassen.