Velkommen til Petter Senstad!

Petter Senstad, en fantastisk førjulsgave til FK Gjøvik-Lyn, en viktig spiller på plass til neste sesong!

2017-12-07

Petter Senstad (34) har til glede for oss alle skrevet under en ettårig avtale med FK Gjøvik-Lyn. Petter har i en årrekke vært en av «bærebjelkene» i Raufoss Fotball og bidratt sterkt til denne klubbens gode sportslige prestasjoner de siste årene. Petter er en klubbspiller med stor K, har tjent Raufoss Fotball de siste 16 årene, men har fortsatt flere gode år framfor seg på fotballbanen hvor vi håper disse skal tilbringes her på Gjøvik stadion. Skal vel ikke forlange like mange år som i raufossfotballen, men ser vi på andre "store" spillere har vi lov til å håpe!

Vi ønsker igjen Petter velkommen til FK Gjøvik-Lyn og minner han om at hans far Torkild Senstad på slutten av 1980 tallet også var en flott gutt og spille sammen med på «lynoldboys». Bilder viser en av hans store "begivenheter" på fotballbanen selv om det ble et knepent tap! Med andre ord - det er på tide at sønnen går i farens fotspor!

Torkild%20Senstad.JPG