Oppstartsansvarlig

Nærmeste overordnede: Sportslig leder barne- og ungdomsfotball.

Ansvar: Ansvarlig for oppstart av nye årskull innen skolekretsene Sentrum og Nordbyen.

Oppgaver:

Reserver cafeen til oppstartsmøte, og avklar at styreleder eller nestleder kan delta.

Send ut/del ut invitasjon om oppstartsmøte til alle barnehagene i Sentrum og Nordbyen før påske.

Oppstartsmøte avholdes senest første uken i mai.

Følg opp hver enkelt barnehage, slik at vi sikrer at foresatte har fått informasjon.

Sørge for at informasjon om oppstartsmøte legges ut på klubbens hjemmeside.

Heng invitasjonen opp på aktuelle oppslagstavler, eks Rema 1000, Coop og Kiwi.

Gjennomføre Oppstartsmøte, ihht PP-presentasjon for oppstartsmøter som fås av Nestleder.

Få oversikt over hvem som deltar på oppstartsmøte, jfr skjema fremmøtte oppstartsmøte.

Bistå med å organisere støtteapparat for årskullet, herunder rekruttering av trenere, lagledere, foreldrekontakter under oppstartsmøte.

Bistå med å organisere treningstider.

Delta på de første treningene, og avtale at trenerkoordinator og/eller andre også kan komme.

Sikre at oppslag om treningstilbud for 6 – åringer henges opp på Gjøvik og Fredheim barneskole ved skolestart, og på klubbens hjemmeside og FB-side.

Være kontaktperson for støtteapparatet første året.

Oppstartsansvarlig plikter å fremvise gyldig politiattest hvert 3. år til klubbens ansvarlige for politiattestordningen.

Mars
18192021222324