Det er en merkelig følelse å drive en fotballklubb som ikke får drive med fotball

Men tross alt er ikke fotball blant de viktigste tingene akkurat nå.

2020-04-08
Hanna Håker

Noen av dere kjenner kanskje noen som er syke av Corona og noen har kanskje til og med mistet noen. Selv om verden er veldig stor, kjennes den ganske liten akkurat nå og man kan måpe over hvor raskt viruset har spredd seg.

Vi går mot påske. En tid for kos, avslapning og glede over våren som er på tur. En påske hvor vi lever i unntakstilstand og ikke får lov til å gjøre akkurat det vi har lyst til. Det er likevel mye å glede seg over! En hjemmepåske kan ikke betraktes som en grusom straff. Det går likevel an å både kose seg og glede seg. Det er mye å lære av denne situasjonen og antakelig kommer vil klokere ut av den. Våre tanker går spesielt til dem som er alene og isolerte i sin hverdag. Kanskje kjenner vi noen vi kan hjelpe?

Andre påskedag skulle vi egentlig gjennomført A-lagets første hjemmekamp for denne sesongen. Dette var noe mange hadde sett frem til, men som naturlig nok må utsettes. Triste greier, men da får vi tenke at vi bare har litt lengre tid å glede oss til dette på. Det er en svært vanskelig tid for klubben og vi jobber alt vi kan for å komme hele ut når krisen etter hvert går over i normalt igjen. Stadion er åpen for aktivitet igjen, under klare forholdsregler. Etter hvert vil organiserte treninger også starte opp igjen. Kamparrangementer er signalisert å starte opp igjen rundt midten av juni, noe vi bare må vente og se om slår til.

Vi kommer til å trenge dere alle! Kom på kamp, handle i kiosken og har du mulighet – støtt gjerne spleisen vår på hjemmesiden. Hver krone teller!

Vi ønsker alle en riktig god påske! Nyt været, nyt hverandre og det faktum at vi er så heldige å bo i et land som i veldig stor grad tar godt vare på oss.