Påmelding i barnefotballen.

Åpent for påmelding Barnefotballen - 12 år og yngre med frist søndag 7 mars og 3er fotball i klassen G/J06 med frist onsdag 28 april!

2021-02-10

IØFK har nå åpnet for påmelding av lag i Barnefotballen - spillere 12 år og yngre med påmeldingsfrist søndag 7 mars 2021. Påmeldinger av lag skjer til post@gjoviklyn.no med navn på kontaktperson/er, foreldrekontakt og trener/e og klubben sørger for påmelding.

For våre aller minste som spiller 3er fotball - G06 og J06 er påmeldingsfristen onsdag 28 april. Påmeldinger av lag skjer til post@gjoviklyn.no med navn på kontaktperson/er, foreldrekontakt og trener/e og klubben sørger for påmelding.

Se vedlagte link fra IØFK for mer informasjon om spilledager, divisjonsfordeling, nivåinndeling mm.

Skulle du ønske eller trenge mer info sender du bare en e-post til post@gjoviklyn.no